Wednesday 28 March 2012

CONTOH KARANGAN surat cuti


Azri bin Mohamad
345, Extreme Pleasure Tower
Jalan Hamzah Baki
54320, Setapak
Kuala Lumpur
20 Ogos 2011
Zulkifli Nordeen Ali
Bahagian Pengurusan Pentadbiran
Sihat Body Sdn Bhd
Jalan Kelang Lama
52300, Kuala Lumpur
Tuan,
Tidak Hadir Kerana Cuti Sakit
Saya menulis surat untuk meminta cuti sakit untuk tempoh 2 minggu bermula 30 Ogos 2011. Seperti yang tuan sedia maklum, saya telah di sahkan mempunyai Demam Denggi oleh pihak Hospital Besar Ampang dan saya di minta untuk menerima rawatan susulan di wad yang di jadualkan bermula 30 Ogos 2011 sehingga 7 September 2011. Untuk selepas rawatan, saya telah di nasihatkan berehat sepenuhnya untuk tempoh satu minggu lagi untuk pemulihan.
Saya menjangkakan untuk kembali bekerja pada 8 September 2011 dan menyambung semula tugas saya. Saya akan mengemukakan semua dokumen mengenai rawatan sebagaimana yang di kehendaki. Dalam kes ini, saya tidak boleh meneruskan kerja pada tarikh yang di nyatakan. Saya memberi jaminan kepada tuan bahawa saya akan memberikan segala pemberitahuan atau apa sahaja maklumam terkini kepada tuan dengan segera.
Terima kasih.
Yang ikhlas,
Azri bin Mohamad
DITAIP OLEH NUR NAZIFA BT MUHD NIZAL 1B1 SMK SULTANAH BAHIYAH

No comments:

Post a Comment